Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Śląska placówka działająca w ramach Kampanii Marketingowej przyjmie do działu obsługi Klienta i marketingu -nie call center.
Oferujemy:
- rozwijanie i doskonalenie Twoich umiejętności
- miłą atmosferę i współpracę w dynamicznym środowisku
- wynagrodzenie zawsze na czas
- pakiet szkoleń
- niezależność i elastyczne podejście
- możliwość rozwoju zawodowego i koordynowaniu zespołu
Oczekujemy w zespole:
- zorientowania na cel
- energii, dynamizmu, oraz silnej motywacji do rozwijania i doskonalenia własnych umiejętności
- silnej osobowości i komunikatywności
-dostępności czasowej oraz możliwości szybkiego rozpoczęcia.
Wymagania:
- wykształcenie średnie
- chęć uczestniczenia w szkoleniach organizowanych przez firmę
- nastawienie na rozwój osobisty i zawodowy
- dostępność czasowa w tygodniu, możliwość rozpoczęcia „od zaraz”
- silnej osobowości
- pozytywne nastawienie
Zapraszamy osoby z doświadczeniem lub bez doświadczenia ! Czekamy na Ciebie.
CV prosimy przesyłać przez portal !
Prezentacja firmy
Firma o ugruntowanej pozycji na rynku.
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
27/09/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa o dzieło
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?