Opis stanowiska pracy
Kancelaria Senatu poszukuje kandydata na stanowisko pomocy biurowej w Biurze Administracyjnym
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy:
- dystrybucja korespondencji i prasy w urzędzie,
- obsługa sekretariatów biur i komisji senackich oraz klubów (sprawdzenie czystości i estetyki pomieszczeń, uzupełnianie wody pitnej),
- obsługa skrytek senatorskich,
- przygotowanie sali posiedzeń Senatu i sal komisyjnych oraz ich obsługa (sprawdzenie czystości i estetyki pomieszczeń, uzupełnianie wody pitnej),
- dbałość o estetykę i czystość w pomieszczeniach reprezentacyjnych,
- opieka nad zielenią w pomieszczeniach,
- obsługa szatni.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie podstawowe lub zawodowe,
- dyspozycyjność.
Wymagane dokumenty:
Warunki pracy:
- praca w budynkach i pomieszczeniach urzędu na terenie Warszawy/Śródmieścia.
Inne informacje:
- w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail lub numer telefonu -
- kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie będą wymagane na etapie rozmowy kwalifikacyjnej;
- zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.
Termin składania aplikacji do 12 listopada 2018 r.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Prezentacja firmy
Kancelaria Senatu
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/11/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Tylko praktyki
- Min. wykształcenie:
- Podstawowe
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa