#

PMO - Project Management Office

Human & Hunter Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Human & Hunter Sp. z o.o.

PMO - Project Management Office

Miejsce pracy: Wrocław

Human & Hunter Sp. z o.o. (wpis do rej. nr 6664), to spółka współpracująca z najbardziej wymagającymi klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie starają się dopasowywać profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy.

Obecnie poszukujemy osoby do wrocławskiego oddziału międzynarodowej firmy konsultingowej, tworzonej przez ponad 200 konsultantów i specjalistów ds. rozwoju w kilkunastu filiach z główną siedzibą w Niemczech.

 

OPIS STANOWISKA:

  • Zapewnianie standardów metodycznych w ramach projektu - organizacja spotkań, planowanie zasobów, komunikacja, zarządzanie dokumentacją;
  • Sporządzanie raportów, prezentacji, notatek i protokołów ze spotkań;
  • Monitorowanie postępu prac i koordynacja harmonogramu ich przebiegu;
  • Wsparcie Kierownika Projektu

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie bezpośrednio u naszego Klienta w dziale Customer Specific Services;
  • Konkurencyjne wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia i umiejętności;
  • Pracę w biurze w Centrum Wrocławia na pełen etat, w godz. 9:00-17:00 lub 8:00-16:00, od pn do pt (możliwość pracy również w trybie Home Office);
  • Delegacje zagraniczne rozliczane według stawek obowiązujących w danym kraju,
  • Szkolenia i cerfyfikaty realizowane za granicą,
  • Kursy językowe - zajęcia indywidualne z Native Speakerem lub grupowe kilka razy w tygodniu w ramach godzin pracy,
  • Niekorporacyjne, indywidualne podejście do pracownika oraz miłą atmosferę współpracy i dzielenia się wiedzą;
  • Szerokie wsparcie w okresie wdrażania – doświadczenie nie jest dla nas kluczowe, stawiamy na talenty dopasowane do kultury organizacyjnej Klienta;
  • Bardzo dużą możliwość rozwoju w pracy przy prestiżowych, międzynarodowych projektach (consulting, technologie, outsourcing).

 

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:

  • Wykształcenie wyższe (preferowana kierunkowe);
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie profesjonalnym (min. C1) - warunek konieczny;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację w codziennej pracy (min. B1/B2);
  • Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (zwł. PowerPoint i Excel),
  • Świetna organizacja pracy własnej,
  • Gotowość do 2-4-dniowych delegacji (średnio raz na kwartał),
  • Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych oraz nastawienie na profesjonalną obsługę klienta.

 

DODATKOWE ATUTY:

  • Pierwsze doświadczenie w pracy na zbliżonym stanowisku (np. Customer Service Advisor);
  • Wstępna wiedza z zakresu metodyki zarządzania projektami (np. PMI, Prince2, Scrum).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi