PMO - Project Management Office
Miejsce pracy: WrocławHuman & Hunter Sp. z o.o. (wpis do rej. nr 6664), to spółka współpracująca z najbardziej wymagającymi klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie starają się dopasowywać profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy.
Obecnie poszukujemy osoby do wrocławskiego oddziału międzynarodowej firmy konsultingowej, tworzonej przez ponad 200 konsultantów i specjalistów ds. rozwoju w kilkunastu filiach z główną siedzibą w Niemczech.
OPIS STANOWISKA:
- Zapewnianie standardów metodycznych w ramach projektu - organizacja spotkań, planowanie zasobów, komunikacja, zarządzanie dokumentacją;
- Sporządzanie raportów, prezentacji, notatek i protokołów ze spotkań;
- Monitorowanie postępu prac i koordynacja harmonogramu ich przebiegu;
- Wsparcie Kierownika Projektu
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie bezpośrednio u naszego Klienta w dziale Customer Specific Services;
- Konkurencyjne wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia i umiejętności;
- Pracę w biurze w Centrum Wrocławia na pełen etat, w godz. 9:00-17:00 lub 8:00-16:00, od pn do pt (możliwość pracy również w trybie Home Office);
- Delegacje zagraniczne rozliczane według stawek obowiązujących w danym kraju,
- Szkolenia i cerfyfikaty realizowane za granicą,
- Kursy językowe - zajęcia indywidualne z Native Speakerem lub grupowe kilka razy w tygodniu w ramach godzin pracy,
- Niekorporacyjne, indywidualne podejście do pracownika oraz miłą atmosferę współpracy i dzielenia się wiedzą;
- Szerokie wsparcie w okresie wdrażania – doświadczenie nie jest dla nas kluczowe, stawiamy na talenty dopasowane do kultury organizacyjnej Klienta;
- Bardzo dużą możliwość rozwoju w pracy przy prestiżowych, międzynarodowych projektach (consulting, technologie, outsourcing).
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA:
- Wykształcenie wyższe (preferowana kierunkowe);
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie profesjonalnym (min. C1) - warunek konieczny;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację w codziennej pracy (min. B1/B2);
- Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (zwł. PowerPoint i Excel),
- Świetna organizacja pracy własnej,
- Gotowość do 2-4-dniowych delegacji (średnio raz na kwartał),
- Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych oraz nastawienie na profesjonalną obsługę klienta.
DODATKOWE ATUTY:
- Pierwsze doświadczenie w pracy na zbliżonym stanowisku (np. Customer Service Advisor);
- Wstępna wiedza z zakresu metodyki zarządzania projektami (np. PMI, Prince2, Scrum).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.