Miejsce pracy: Chorzów
Region: śląskie
Numer referencyjny: Referent ds. biurowych
Opis stanowiska:
• przyjmowanie poczty, segregacja dokumentów, opisywanie
• skanowanie otrzymanych dokumentów, w tym głównie faktur zakupowych
• wstępna klasyfikacja kosztów w programie księgowym
• rozwiązywanie ewentualnych rozbieżności z pracownikami firmy i podwykonawcami
• organizacja pracy biura
Wymagania konieczne:
• bardzo dobra organizacja pracy - dokładność
• komunikatywność
• odporność na pracę pod presją czasu
• zaangażowanie
• biegła obsługa komputera, znajomość środowiska windows
• student/-tka
Dodatkowe atuty:
• wiedza z zakresu księgowości, administracji
Oferujemy:
Pracę na umowę zlecenie.
Płatny staż może zostać przedłużony po okresie wakacyjnym, jeżeli kandydat będzie spełniał wymagania pracodawcy.
Od 10 lat wspieramy Klientów w zarządzaniu flotą samochodową, pro... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.