Jesteśmy polskim oddziałem, wiodącej na rynku brytyjskim, firmy doradztwa personalnego REED, która prowadzi działania z zakresu profesjonalnej rekrutacji i selekcji od 1960 roku.
W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing oraz HR.
W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing oraz HR.
Pierwsza linia wsparcia IT - Helpdesk
Miejsce pracy: PoznańTwoje obowiązki na stanowisku:
- Wsparcie klienta międzynarodowego,
- Pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów,
- Współpraca z ekspertami z działów technicznych,
- Praca w systemie zmianowym.
Oczekujemy od Ciebie:
- Posługiwania się językiem niemieckim na poziomie B1+,
- Umiejętności komunikacji w języku angielskim,
- Zainteresowania dziedziną nowoczesnych technologii oraz chęci poszerzania wiedzy,
- Możliwości relokacji do województwa kujawsko-pomorskiego (pakiet relokacyjny).
Możemy Ci zaoferować:
- Stabilność zatrudnienia na umowę o pracę,
- Dodatki związane z relokacją,
- Możliwość rozwijania umiejętności poprzez liczne szkolenia,
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole,
- Bardzo atrakcyjne bonusy i dodatki,
- Prywatną opiekę zdrowotną i ubezpieczenia,
- Konkurencyjne wynagrodzenie,
- Pracę w międzynarodowym i prestiżowym przediębiorstwie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV: Aplikuj
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.