#

Pedagog - specjalista d/s osób niedosłyszących

Omega

Częstochowa, śląskie

Opis stanowiska pracy

Poszukujemy pedagogów o podanych niżej specjalnościach do przeprowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą na terenie Częstochowy:

1. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SŁUCHU - terapia metodą Tomatis
Metoda kształcenia uwagi słuchowej, zwana także treningiem słuchowym lub metodą stymulacji audio-psycho-lingwistycznej (SAPL). Podstawowym celem tej metody jest wspieranie funkcji słuchowej, dzięki czemu następuje poprawa koncentracji, jakości uczenia się oraz rozwijanie zdolności językowych i komunikacyjnych, a także zwiększanie kreatywności oraz poprawa zachowań społecznych.


2. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SŁUCHU- terapia integracji sensorycznej
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).


3. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SŁUCHU (KLASY IV - VI) - stymulacja czucia
Stymulacja czucia głębokiego (proprioceptywnego), które bezpośrednio wpływa na napięcie mięśniowe, czucie własnego ciała i orientację w przestrzeni. Stymulację proprioceptywną często stosuje się jako ćwiczenie przygotowujące do terapii dotykowej.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Terapia metodą Tomatis,osoby, które posiadają:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej lub surdopedagogiki,
c) certyfikat licencjonowanego terapeuty co najmniej I stopnia z zakresu Terapii metodą Tomatis,
d) doświadczenie w pracy (minimum 1 rok) z osobami z niepełnosprawnością słuchu,
e) dysponują certyfikowanym sprzętem niezbędnym do przeprowadzenia zajęć.

Terapia integracji sensorycznej, osoby, które posiadają:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej lub surdopedagogiki,
c) ukończony kurs, warsztat lub szkolenie w zakresie: Integracja sensoryczna,
d) doświadczenie w pracy (minimum 1 rok) z osobami z niepełnosprawnością słuchu.

Stymulacja czucia, osoby, które posiadają:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej lub surdopedagogiki,
c) ukończony kurs, warsztat lub szkolenie w zakresie: Integracja sensoryczna,
d) doświadczenie w pracy (minimum 1 rok) z osobami z niepełnosprawnością słuchu.

Wymagania

Poszukujemy pedagogów o podanych niżej specjalnościach do przeprowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą na terenie Częstochowy:

1. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SŁUCHU - terapia metodą Tomatis
Metoda kształcenia uwagi słuchowej, zwana także treningiem słuchowym lub metodą stymulacji audio-psycho-lingwistycznej (SAPL). Podstawowym celem tej metody jest wspieranie funkcji słuchowej, dzięki czemu następuje poprawa koncentracji, jakości uczenia się oraz rozwijanie zdolności językowych i komunikacyjnych, a także zwiększanie kreatywności oraz poprawa zachowań społecznych.


2. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SŁUCHU- terapia integracji sensorycznej
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).


3. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SŁUCHU (KLASY IV - VI) - stymulacja czucia
Stymulacja czucia głębokiego (proprioceptywnego), które bezpośrednio wpływa na napięcie mięśniowe, czucie własnego ciała i orientację w przestrzeni. Stymulację proprioceptywną często stosuje się jako ćwiczenie przygotowujące do terapii dotykowej.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Terapia metodą Tomatis,osoby, które posiadają:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej lub surdopedagogiki,
c) certyfikat licencjonowanego terapeuty co najmniej I stopnia z zakresu Terapii metodą Tomatis,
d) doświadczenie w pracy (minimum 1 rok) z osobami z niepełnosprawnością słuchu,
e) dysponują certyfikowanym sprzętem niezbędnym do przeprowadzenia zajęć.

Terapia integracji sensorycznej, osoby, które posiadają:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej lub surdopedagogiki,
c) ukończony kurs, warsztat lub szkolenie w zakresie: Integracja sensoryczna,
d) doświadczenie w pracy (minimum 1 rok) z osobami z niepełnosprawnością słuchu.

Stymulacja czucia, osoby, które posiadają:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej lub surdopedagogiki,
c) ukończony kurs, warsztat lub szkolenie w zakresie: Integracja sensoryczna,
d) doświadczenie w pracy (minimum 1 rok) z osobami z niepełnosprawnością słuchu.

Prezentacja firmy

Szkoła Językowa OMEGA istnieje na rynku od 2005 roku. Prowadzimy ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/08/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat - rano
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
3
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi