Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku payroll specialist będzie należało:
przygotowywanie oraz archiwizowanie dokumentacji pracowniczej dotyczącej przebiegu zatrudnienia,
prowadzenie akt osobowych,
ewidencjonowanie czasu pracy,
sporządzanie list płac, z uwzględnieniem wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków z ubezpieczenia społecznego, wynagrodzeń za czas urlopów i innych nieobecności,
sporządzanie sprawozdań GUS.
Od kandydatów oczekujemy:
wykształcenia kierunkowego,
doświadczenia na podobnym stanowisku,
wiedzy z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych oraz praktycznej umiejętności jej zastosowania,
dokładności, odpowiedzialności oraz dobrej organizacji pracy własnej,
minimum bardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację w codziennej pracy,
zaangażowania w realizację zadań.
Wszystkim kandydatom oferujemy możliwość działania w firmie z kapitałem zagranicznym, przyjazną atmosferę pracy oraz stabilne warunki zatrudnienia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?