Opis stanowiska pracy
Person on this position will be responsible for support of currently developing French Payroll and HR Administration department in all daily tasks including:
- Management of all payroll transactions (new hire information, exiting Employees’ information, compensation and benefits changes, Time and Absence records) so that they are processed accurately and timely
- Proper taxation of employer paid benefits
- Preparation of payroll reports analysis
- Dealing with Employees’ issues
- Ensuring compliance with French specific statutory requirements that impact payroll for the respective country
Requirements:
- University education (economics, finance)
- Min. 3 years of experience in payroll transactions
- Working knowledge of payroll best practices
- Knowledge of French law and regulations
- Good command of English and excellent command of French (both oral and written)
- Decision-making, problem-solving, and analytical skills
- Knowledge of financial and accounting systems would be an asset
- Good knowledge of MS Office, especially MS Excel
We offer:
- Continuous professional development in the structures of international company
- Strategic position in our international company, defining its path of development
- External trainings
- Friendly and positive working environment
- Private medical coverage and Multisport sports package
- Prestigious and convenient location at the heart of Warsaw
Prezentacja firmy
FRISTA to dynamicznie rozwijająca się szwajcarska firma outsourcingowa, ...
FRISTA to dynamicznie rozwijająca się szwajcarska firma outsourcingowa, specjalizująca się w usługach między innymi z zakresu IT, finansów oraz księgowości. Dzięki naszej szerokiej wiedzy specjalistycznej, umiejętnościom językowym oraz wysokiej motywacji, z energią budujemy prawdziwe centrum kompetencji. Wykorzystujemy najlepsze praktyki biznesu by z każdym dniem rosnąć i zdobywać wyższe szczyty.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/06/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa