Nasza strategia opiera się na budowaniu kadry złożonej z pasjonatów, ludzi ambitnych i głodnych sukcesu, którzy pomogą nam przenieść te wszystkie wartości i technologie, które zapewniły tak wielki sukces naszej firmie w Wielkiej Brytanii, na teren Polski.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Nr ref PM/0215/WRO
Opis stanowiska pracy:
• naliczanie i wypłata wynagrodzeń pracowników tymczasowych,
• bieżąca realizacja wypłat,
• obsługa kadrowo-płacowa pracowników tymczasowych,
• sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych / aktualizacyjnych do ZUS,
• przygotowywanie, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji pracowniczej,
• udzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeń,
• sporządzanie raportów kadrowo-płacowych.
Od kandydatów oczekujemy:
• biegłej znajomości programu kadrowo-płacowego Symfonia i/lub Optima (warunek konieczny),
• min. 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, przy obsłudze kadrowo - płacowej pracowników tymczasowych, w dziale kadr lub w firmie świadczącej usługi outsourcingu kadrowo-płacowego,
• praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych (obsługa Płatnika),
• umiejętność analitycznego myślenia, sumienność, obowiązkowość,
• biegła obsługa komputera, pakietu Office (szczególnie Micosoft Excell), programów kadrowo-płacowych,
• znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
• osoby ze stopniem niepełnosprawności mile widziane.
Kandydatom oferujemy:
• pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• pracę w młodym, dynamicznym zespole,
• atrakcyjne wynagrodzenie.
Dziękujemy za wszystkie aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Nr w rejestrze agencji zatrudnienia: 11088
Firma Staff In sp. z o.o. istnieje na rynku od 1989 roku i jest a... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.