Opis stanowiska pracy
Order to Cash / Cash Management Accountant with German
Responsibilities:
Prioritize and process daily business with regards to Order-to-Cash transactions
- Prioritize daily work load to meet department and corporate goals
- Validate maintenance of customer master data, incl. risk assessment (check and approve data, sensitive checks)
- Supervise the cash allocation process, incl. monitoring of clearing accounts, active participation in the mismatch resolution process
- Maintain Bad Debt Provision
- Perform balances’ confirmation procedure (Intercompany and 3rd Party customers)
- Correct errors and solve problems
- Assess revenue recognition
- Conduct sample checks on postings
- Control VAT report for sales transactions
- Route and resolve disputes and deductions internally, process appropriate adjustments
- Prepare month-end reports
- Participate in special projects and activities as assigned by direct line manager
- Identify process improvement and standardization opportunities and support implementation process
Requirements:
- Very good knowledge of German
- Good Knowledge of English
- Microsoft Office knowledge (esp. Word, Excel, PowerPoint)
- SAP or similar ERP or accounting software are beneficial
- Excellent organization, problem solving & attention to details skills
- Ability to work with other cultures
- Team player, highly motivated, flexible
- University degree in economics / finance with major in Accounting or equivalent qualification
- 1+year of experience in a similar function, preferably in SSC environment.
We offer:
- Private medical coverage
- Attractive benefits (MultiKafeteria programme that gives you a wide range of benefits such as MultiSport card, cinema tickets, BenefitLunch vouchers, etc.)
- Language courses subsidizing
- Participation in trainings
- Opportunity to work in an international environment and to use foreign languages in your daily work.
- Participation in transition to Portugal for about two months time.
Prezentacja firmy
<br/>Fresenius Kabi jest częścią międzynarodowego koncernu medycznego,...
Fresenius Kabi jest częścią międzynarodowego koncernu medycznego, dostarczającego produkty i usługi w obszarze ochrony zdrowia. Fresenius Kabi działa na całym świecie i oferuje niezbędne dla ratowania życia leki oraz urządzenia medyczne przeznaczone do infuzji, transfuzji i żywienia klinicznego. Obszerny asortyment produktów obejmuje dożylnie podawane leki generyczne, terapie infuzyjne oraz niezbędny do ich aplikowania sprzęt medyczny.
FRESENIUS KABI BUSINESS SERVICES SP.Z.O.O.
W 2014 roku we Wrocławiu powstało Centrum Usług Wspólnych, którego zadaniem jest zapewnienie najlepszej jakości obsługi w obszarze procesów finansowo- księgowych dla jednostek Fresenius Kabi w całej Europie i w Afryce Środkowej.
W przeciągu nieco ponad dwóch lat działalności, SSC zatrudniło ponad 100 osób. Dalsze plany rozwojowe dotyczyć będą zatrudnienia dodatkowych osób, pod kątem obsługi nowych rynków.
DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ?
-Ważne dla nas jest to, iż działamy dla branży medycznej, której produkty ratują życie ludzkie!
-Nasze SSC jest kameralnym i przyjaznym miejscem pracy – wszyscy dobrze się tu znamy, chętnie współpracujemy ze sobą, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem.
-Zatrudniamy kreatywnych i ciekawych ludzi, otwartych na budowanie relacji z klientami.
-Niepowtarzalna atmosfera pracy sprzyja naszemu rozwojowi – pracuje się tutaj po prostu dobrze i chętnie rano wstaje do pracy!
-Wspólnie tworzymy nasze SSC – poprzez proponowanie nowych rozwiązań, wpływanie na kształt naszego środowiska pracy oraz ciągłe udoskonalanie modelu współpracy.
-Każdy pracownik ma doskonałe warunki do rozwijania swoich umiejętności – możliwość uczestnictwa w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych, a także możliwości pozyskiwania wiedzy z różnych procesów księgowych, idą w parze z codziennymi wyzwaniami, które pozwalają na aktywne i kreatywne proponowanie nowych rozwiązań przez naszych pracowników.
-Uczestnictwo w tranzycjach umożliwia zdobywanie nowej wiedzy oraz stwarza możliwości poznania klienta na samym początku współpracy z nim.
-Jesteśmy zlokalizowani w samym centrum miasta
-Dajemy niepowtarzalną szansę naszym pracownikom na uczestnictwo w ciągle tworzącym się środowisku pracy, które powstaje na naszych oczach, jak również z naszym aktywnym udziałem!
-Nasi pracownicy lubią naszą firmę, cenią to, że mogą wpływać na nasze środowisko. Często polecają nas innym jako dobre miejsce pracy.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/04/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Finanse, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Analityka, Praca BPO / outsourcing