Główne obowiązki i kompetencje pracownika – opiekun sklepu internetowego i sprzedawca w sklepie stacjonarnym:
1. Prowadzenie i obsługa sklepu internetowego:
- aktualizacja informacji o ofercie sprzedaży (opisy, zdjęcia, ceny)
- kompletowanie informacji o nowych produktach i wprowadzanie nowości do oferty sklepu
- dbałość o rzetelność informacji umieszczanych na stronie internetowej sklepu (z zachowaniem wytycznych pod kątem SEO)
- poprawa użyteczności (UU) oraz wyglądu sklepu internetowego, koordynacja wymaganych zmian
- bieżąca weryfikacja poprawności informacji zwartych na stronie sklepu
2. Opracowywanie i wdrażanie promocji i innych akcji marketingowych kierowanych do klientów z segmentów B2B, B2C (newsletter, promocje okresowe, itp.)
3. Przygotowywanie ofert handlowych,
4. Redagowanie i wysyłanie informacji o nowościach w sklepie,
5. Wysyłanie zdjęć i plików w odpowiedzi na zapotrzebowanie mediów I architektów,
6. Przygotowanie i wysyłanie zamówień.
7.Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym.
Wymagania:
Znajomość pakietu MS Office
Umiejętność swobodnego redagowania tekstów
Kreatywne i odpowiedzialne podejście do powierzanych zadań
Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym
Komunikatywność i otwartość na klienta
Dobra organizacja pracy i samodzielność
Wysoka kultura osobista
Mile widziana znajomość zagadnień SEO oraz umiejętność projektowania graficznego
Prosimy o przesyłanie aplikacji wraz ze zdjęciem oraz oczekiwaniami finansowymi.
Jesteśmy grupą ludzi zafascynowanych współczesnym DESIGNEM. <br/>Naszą m... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.