Opis stanowiska pracy
- budowanie długofalowych relacji z Klientem
- bieżąca opieka i obsługa Klienta
- negocjacje z klientem biznesowym
- rozbudowywanie pakietu usług Klienta
Wymagania
- umiejętność skutecznej wymiany informacji
- komunikatywność
- nastawienie na cele
- bardzo dobra dykcja
- mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
- podstawowa znajomość pakietu MS Office, Internet
- dyspozycyjność
Prezentacja firmy
Jobman Group Sp. z o.o. – Agencja Zatrudnienia wpisana do rejestr...
Jobman Group Sp. z o.o. – Agencja Zatrudnienia wpisana do rejestru pod nr 2163.Jesteśmy nowoczesną, doświadczoną oraz dynamicznie rozwijającą się firmą świadczącą usługi z zakresu doradztwa personalnego i pośrednictwa pracy.Wyróżniamy się spośród innych organizacją, elastycznością oraz wysoką jakością wykonywanych usług. Jesteśmy cenieni za nowatorskie metody działania i zrozumienie dla potrzeb naszych klientów.www.biuropromo.pl www.jobman.pl www.hrbrand.pl
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/06/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Premie, dodatki:
- karta multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system premiowy
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta