Opis stanowiska pracy
Centrum Ochrony Przeciwpożarowej i Antywłamaniowej Krak-Poż sp. z o.o. - Lider branży przeciwpożarowej na rynku Małopolski poszukuje osoby na stanowisko biurowe:
operator systemu komputerowego
miejsce pracy: Kraków
rodzaj umowy: pełen etat (pierwsza umowa-okres próbny - 3 miesiące)
system pracy: 12/24
zadania:
obsługa alarmów systemu monitoringu pożarowego oraz kontakt z klientem w zakresie funkcjonowania systemu, pomoc w obsłudze biura działu (pisma, umowy)
wymagania:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
- znajomość obsługi urządzeń biurowych;
- odpowiedzialność,
- komunikatywność;
- mile widziane wykształcenie techniczne
oferujemy:
- pracę w miłej atmosferze,
- atrakcyjny pakiet socjalny;
- dla osób z wykształceniem technicznym możliwość rozwoju i szansa na zdobycie nowych umiejętności w zakresie projektowania/montażu instalacji przeciwpożarowych;
- stabilne zatrudnienie
Zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami w celu zaproszenia do dalszych etapów rekrutacji.
Prezentacja firmy
działalność od 1989, specjalizacja projekt, montaż i konserwacja instala...
działalność od 1989, specjalizacja projekt, montaż i konserwacja instalacji sygnalizacji pożaru,włamania, CCTV, Dźwiekowe Systemy Ostrzegawcze.
(Aplikacje rozpatrywane tylko przez portal InfoPraca. Oferty przesyłane na inne skrzynki mailowe będą automatycznie odrzucane).
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/12/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Inne