Office Manager
Warszawa Office Manager
Warszawa
NR REF.: 1128921
Dla naszego klienta, dystrybutora sprzętu USG, X-Ray poszukujemy pracownika na stanowisko Office Managera.
Rola dla osoby, która dobrze radzi sobie z wieloma zadaniami, jest odporna na stres i będzie otwarta na współpracę z pracodawcą komunikującym się w języku angielskim.
Obowiązki:
Zarządzanie dokumentacją fiskalną firmy we współpracy z biurem zewnętrznym.
Zarządzanie firmowym kontem bankowym, rozliczanie kosztów zespołu sprzedaży.
Wsparcie administracyjne w codziennych zadaniach, w tym tłumaczenie z polskiego na angielski i angielskiego na polski
Tworzenie i wysyłanie ofert na podstawie podanych informacji.
Tworzenie i przygotowywanie dokumentów leasingowych.
Zarządzanie sprzętem.
Zarządzanie stroną firmową - tworzenie treści i części aktualności.
Współpraca z agencją SEO.
Zarządzanie kanałami mediów społecznościowych.
Wsparcie w tworzeniu materiałów marketingowych (biuletyny, broszury, inne działania)
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji między zarządem, instytucjami zewnętrznymi i poszczególnymi działami firmy Koordynacja spotkań wewnątrz i na zewnątrz firmy - kontakt z klientami w dziedzinie medycyny
Wymagania:
Angielski B2 +
Umiejętności wielozadaniowe (zarządzanie biurem, wsparcie działu sprzedaży, działania marketingowe)
Odporny na pracę pod wpływem stresu
Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziedzinie medycyny
Dobra znajomość obsługi komputera - MS Office
Niezależność i bardzo dobra organizacja własnej pracy
Znajomość prawa pracy i przepisów podatkowych
Wysoka kultura osobista, otwartość i pozytywne nastawienie
Dużym atutem będzie doświadczenie w dziale księgowości i marketingu (media społecznościowe, podstawa Photoshop)
Praca w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie 7000 brutto.
Warszawa
NR REF.: 1128921
Dla naszego klienta, dystrybutora sprzętu USG, X-Ray poszukujemy pracownika na stanowisko Office Managera.
Rola dla osoby, która dobrze radzi sobie z wieloma zadaniami, jest odporna na stres i będzie otwarta na współpracę z pracodawcą komunikującym się w języku angielskim.
Obowiązki:
Zarządzanie biurem: zamawianie materiałów eksploatacyjnych, zarządzanie korespondencją (przychodzące i wychodzące + kurierzy), zamawianie materiałów eksploatacyjnych do części wspólnych i dbanie o wspólną przestrzeń.
Zarządzanie dokumentacją fiskalną firmy we współpracy z biurem zewnętrznym.
Zarządzanie firmowym kontem bankowym, rozliczanie kosztów zespołu sprzedaży.
Wsparcie administracyjne w codziennych zadaniach, w tym tłumaczenie z polskiego na angielski i angielskiego na polski
Tworzenie i wysyłanie ofert na podstawie podanych informacji.
Tworzenie i przygotowywanie dokumentów leasingowych.
Zarządzanie sprzętem.
Zarządzanie stroną firmową - tworzenie treści i części aktualności.
Współpraca z agencją SEO.
Zarządzanie kanałami mediów społecznościowych.
Wsparcie w tworzeniu materiałów marketingowych (biuletyny, broszury, inne działania)
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji między zarządem, instytucjami zewnętrznymi i poszczególnymi działami firmy Koordynacja spotkań wewnątrz i na zewnątrz firmy - kontakt z klientami w dziedzinie medycyny
Wymagania:
Angielski B2 +
Umiejętności wielozadaniowe (zarządzanie biurem, wsparcie działu sprzedaży, działania marketingowe)
Odporny na pracę pod wpływem stresu
Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziedzinie medycyny
Dobra znajomość obsługi komputera - MS Office
Niezależność i bardzo dobra organizacja własnej pracy
Znajomość prawa pracy i przepisów podatkowych
Wysoka kultura osobista, otwartość i pozytywne nastawienie
Dużym atutem będzie doświadczenie w dziale księgowości i marketingu (media społecznościowe, podstawa Photoshop)
Praca w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie 7000 brutto.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.