Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Utrzymywanie właściwego stanu technicznego środków trwałych, wyposażenia firmy oraz organizacja ubezpieczeń
Negocjowanie i utrzymanie najwyższej jakości usług dostarczanych przez firmy zewnętrzne
Tworzenie procedur
Wprowadzanie, utrzymywanie i aktualizacja bazy danych firmy
Przygotowywanie i nadzór comiesięcznych raportów i rozliczeń
Organizowanie spotkań firmowych i wyjazdów biznesowych oraz pomoc przy akcjach marketingowych
Wymagania:
Min. 3 lata doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Duża samodzielność i zaangażowanie
Inicjatywa oraz zdolności organizacyjne
Wyższe wykształcenie
Profesjonalne podejście do wykonywanych obowiązków
Wielozadaniowość
Bardzo dobra znajomość obsługi Pakietu MS Office (Excel, Power Query, Tabele przestawne)
Oferujemy:
Stabilne warunki zatrudnienia
Pracę pełną wyzwań w nowoczesnej, rozwijającej się firmie
Pracę w środowisku umożliwiającym rozwój i zdobywanie nowych doświadczeń
Kandydatów spełniających kryteria podane w ogłoszeniu prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych składających się z CV i listu motywacyjnego.
Prezentacja firmy
Grupa firm zajmująca się doradztwem prawnym i podatkowym, usługami...
Grupa firm zajmująca się doradztwem prawnym i podatkowym, usługami księgowymi oraz rekomendowaniem usług Klientom z Private Bankingu
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
15/12/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?