Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla naszego Klienta - kreatywnej polskiej marki odzieżowej poszukujemy osoby na stanowisko:
office manager
Nr ref.: 40644Praca stała
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków:
- administrowanie wynajmowanymi powierzchniami biurowymi oraz magazynowymi
- odpowiedzialność za optymalne i efektywne rozwiązania budżetowe – porównanie ofert z rynku, przetargi, wybór najkorzystniejszych kosztowo i jakościowo rozwiązań
- negocjowanie i koordynowanie umów z zewnętrznymi dostawcami usług oraz leasingodawcami
- optymalizacja kosztów prowadzenia biura, przejazdów służbowych, zakupu i serwisowania sprzętu IT, przesyłek kurierskich
- monitorowanie terminowych płatności ze stałymi usługodawcami
- koordynacja procesów z obszaru HR w tym rekrutacyjnych i współpraca z zewnętrzną firmą rekrutacyjną wybraną na drodze przetargu
- koordynacja procesu wdrożenia nowych pracowników - pakiet podstawowych informacji organizacyjnych oraz zaopatrzenie w narzędzia pracy i dostępy do systemów
- ODO – koordynacja procesu ochrony danych osobowych
- organizacja i koordynacja eventów we współpracy z innymi zespołami
- dbałość o estetykę pomieszczeń spójną z designem sklepu
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (3 lata)
- dobra znajomość MS Office (Word, Excel)
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
- rzetelność i odpowiedzialność
- komunikatywność i umiejętności interpersonalne
- kreatywność
- pozytywne usposobienie
- dobra znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kategorii B
- stabilne zatrudnienie z możliwością rozwoju
- wyjątkową atmosferę w przyjaznym, zgranym zespole
- dużo wyzwań w wyjątkowo kreatywnym środowisku
- atrakcyjne wynagrodzenie
- praca w centrum Warszawy