W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Office Assistant
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta, którym jest międzynarodowej firmy z sektora energetycznego, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Office Assistant
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie kalendarzem spotkań przełożonego;
- Koordynacja obiegu korespondencji;
- Organizacja i rozliczanie podróży służbowych;
- Wsparcie działu HR w sprawach administracyjnych;
- Skanowanie faktur do systemu SAP.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego;
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku;
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy.
Korzyści:
- Ciekawa i pełna wyzwań praca w międzynarodowym środowisku;
- Zatrudnienie na podstawie umowy na czas określony z możliwością nawiązania stałej współpracy;
- Konkurencyjne wynagrodzenie;
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego.