LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Office Assistant
Miejsce pracy: WarszawaNr ref.: 0014831
Rodzaj pracy: Praca stała
Rodzaj pracy: Praca stała
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:
- prowadzenie recepcji,
- obsługa korespondencji,
- dbanie o sprawne funkcjonowanie biura,
- obsługa centrali telefonicznej,
- pomoc w organizacji i obsłudze spotkań oraz szkoleń które odbywają się na terenie biura.
Oczekiwania:
Oczekiwania:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- komunikatywna znajomość j. angielskiego,
- znajomość programów MS Office,
- komunikatywność i dobra organizacja.
Oferta:
Oferta:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
- ciekawa praca w międzynarodowym środowisku,
- praca w przyjaznej atmosferze.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.