Connectmedica Sp. z o.o.

Office Assistant

Od: Connectmedica Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa

Poszukujemy zorganizowanej i komunikatywnej osoby, która rozpocznie z nami współpracę jako Asystent/ Asystentka Biura.Twoim głównym zadaniem będzie prowadzenie recepcji biura. Aplikuj, jeśli chcesz pracować w firmie, która jest liderem w swojej branży

 

Twoimi zadaniami w Connectmedica będą...

  • Prowadzenie recepcji biura i odbieranie połączeń telefonicznych.
  • Zarządzanie korespondencją, kontakt z kurierami (kontrola, skanowanie wychodzącej i przychodzącej korespondencji).
  • Koordynacja w zakresie wykorzystania sal i pomieszczeń w biurze.
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach z gośćmi biura.
  • Planowanie i organizacja zaopatrzenia i wyposażenia biura.

 

Aby móc wykonywać zadania efektywnie...

  • Będziesz pracować w firmie, która jest liderem w swojej branży.
  • Będziesz współpracować z ekspertami i energicznymi osobami, którzy są nastawieni na wspólne osiąganie celów.
  • Brak monotonii to podstawa. Na tym stanowisku będziesz mieć ciągły kontakt z ludźmi. Praca w Connectmedica będzie cennym i pełnym satysfakcji doświadczeniem, które da Ci nowe możliwości.
  • Otrzymasz kartę Multisport, która pozwoli Ci aktywnie spędzać wolny czas.

 

Od optymalnego kandydata oczekujemy...

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - mile widziane.
  • Dobrej znajomości języka angielskiego.
  • Dobrej znajomości pakietu Microsoft Office.
  • Zaangażowania i odpowiedzialności za powierzone zadania.
  • Doskonałej organizacji pracy i komunikatywności.
  • Mile widziani studenci IV i V roku studiów zaocznych.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi