#

Office Assistant / Sales Department Assistant

In Temporis Polska Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

In Temporis Polska Sp. z o.o.

Office Assistant / Sales Department Assistant

Od: In Temporis Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na okres próbny

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: 1 rok

Wykształcenie: Wyższe licencjackie

Branża: Praca Administracja biurowa

In Temporis Polska Sp. z o. o. to agencja pracy działająca od 2005 roku na rynku Polskim, Francuskim, Belgijskim oraz Niemieckim. Wartości, którymi się kierujemy, to absolutnie jednakowe podejście do pracownika i pracodawcy jako dwóch równoważnych dla nas elementów procesu zatrudnienia. Tylko takie postrzeganie zjawiska pracy tymczasowej daje gwarancję satysfakcji trzem stronom: pracownikowi, pracodawcy i agencji. In Temporis Polska Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.

W związku z dynamicznym rozwojem organizacji oraz wprowadzaną strategią firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

Office Assistant / Sales Department Assistant

Celem stanowiska jest wsparcie pracy biura oraz pracy Działu Handlowego.

Do zadań osoby na w/w stanowisku będzie:

  • Przyjmowanie interesantów/klientów/gości;
  • Prowadzenia terminarza spotkań handlowych oraz rekrutacyjnych;
  • Przygotowanie sali konferencyjnej oraz obsługa spotkań;
  • Przyjmowanie/odbieranie poczty;
  • Ścisła współpraca z Dyrektorem Handlowym:

a) Umawianie spotkań handlowych (wykonywanie połączeń wychodzących do klientów w celu umówienia spotkania handlowego);

b) Tworzenie bazy klientów;

c) Uczestniczenie wraz z Dyrektorem Handlowym w spotkaniach branżowych, firmowych itp.

d) Udział w spotkaniach handlowych wraz z Dyrektorem Handlowym – przygotowanie minutes.

Czego oczekujemy od potencjalnego kandydata:

  • Energii, entuzjazmu, zaangażowania, pokory;
  • Kultury osobistej oraz umiejętności zachowania się w towarzystwie;
  • Otwartości, umiejętności współpracy z kolegami z pracy;
  • Lotności umysłu;
  • Doświadczenia na stanowiskach tj. call-center, obsługa klienta, obsługa interesantów biura;
  • Dyspozycyjności do pracy (nie zawsze jest to praca od-do);

 

Co zapewniamy w ramach współpracy:

  • Zatrudnienie w oparciu o wygodną dla kandydata formę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie – progresywne wraz z rozwojem kompetencji;
  • Możliwość zdobycia wiedzy i nauki na poziomie specjalistycznym/managerskim;
  • Mentoring od osób z wieloletnim doświadczeniem w biznesie;
  • Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy (dział handlowy lub rekrutacyjny);
  • Udział w bezpośrednich spotkaniach, kontakt z zagadnieniami biznesowymi;
  • Elastyczność, Pro pracownicze podejście, wsparcie, szkolenia;
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi