Telefoniczna i osobista obsługa klientów
Obsługa programu do ewidencji umów i bieżących płatności
Obsługa klientów w zakresie przyjmowania wpłat gotówkowych
Zawieranie umów abonenckich
Przygotowanie merytoryczne reklamy
Windykacja zaległych opłat
Aktywne pozyskiwanie klientów (telefoniczne, mailowe, bezpośrednie)
Wykształcenie minimum średnie
Umiejętność samodzielnego myślenia, kreatywność
Minimum roczne doświadczenie w dziale obsługi klienta
Prawo jazdy kategorii B
Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum podstawowym w mowie i piśmie
Znajomość branży tvk i internetowej będzie dodatkowym atutem
Operator telekomunikacyjny.<br/>Świadczymy usługi telewizji kablo... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.