Obsługa Reklamacji Customer Service
Miejsce pracy: RzeszówDo zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
• Udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia i reklamacje.
• Prowadzenie korespondencji oraz rozmów telefonicznych z klientami.
• Analiza reklamacji oraz zgłoszeń.
• Współpraca z działami odpowiedzialnymi za poszczególne człony.
• Terminowa i rzetelna obsługa odpowiedzi.
• Tworzenie i analiza raportów.
• Przestrzeganie zasad i procedur reklamacyjnych.
Wymagania:
• Dobra znajomość j.angielskiego
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Wysokie umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących.
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS OFFICE.
• Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klientów w sektorze rekrutacji.
• Orientacja na wysoką jakość obsługi klienta.
• Umiejętność pracy w środowisku wielozadaniowym pod presją czasu.
• Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, w tym komunikatywność oraz umiejętność współpracy.
• Chęć uczenia się i szybkie przyswajanie wiedzy.
• Proaktywność, nastawienie na stałe doskonalenie procesów i otwartość na nowe wyzwania.
• Bardzo dobre umiejętności organizacji pracy, odpowiedzialność, sumienność i dokładność.
Oferujemy:
• Umowę o pracę
• Możliwość ciekawej pracy w dużej międzynarodowej firmie.
• Możliwość rozwój dotychczasowych umiejętności.