Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla klienta, światowego lidera oferującego rozwiązania dla przemysłu farmaceutycznego i służby zdrowia poszukujemy kandydatów na stanowisko
Pracownik Recepcji
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie telefonów
- Przyjmowanie gości i organizowanie poczęstunku
- Zamawianie taksówek dla gości
- Administrowanie korespondencją przychodzącą
- Administracja przesyłek kurierskich (odbieranie/ przekazywanie)
- Dystrybucja prasy
- Utrzymywanie łączności z lokalnymi firmami kurierskimi
- Prowadzenie agendy rezerwacji sal konferencyjnych
- Administracja korespondencji dla pracowników
- Wykonywanie innych prac administracyjnych dla zarządu firmy
- Praca w lokalnych systemach firmowych.
Wymagania:
- Dyspozycyjność w okresie 13-26.02.2017
- Swobodna komunikacja w języku angielskim
- Otwartość, pogodne usposobienie;
- Umiejętność zarządzania zadaniami;
Oferujemy:
- Zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Umowę zlecenie ze stawką 22.00 zł brutto/h
- Po okresie zlecenia możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę i rozwoju w strukturach firmy;
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Klauzula informacyjna Pracodawcy
Twoje dane będą przetwarzane przez Administratora Danych Osobowych dla potrzeb rekrutacji, tj. w procesie wyszukiwania odpowiednich kandydatów do zatrudnienia lub zarekomendowania ich naszym klientom. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na stronie OTTO.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?