Opis stanowiska pracy
Telefoniczna obsługa klientów firmy z branży lotniczej w zakresie informacji o odlotach i przylotach samolotów,
informowanie klientów w przypadku zakłóceń rejsów,
informowanie o ofercie handlowej firmy,
dokonywanie odpraw pasażerów przez telefon (po odbytym kursie),
zakładanie rezerwacji w systemach rezerwacyjnych firmy z branży lotniczej.
Wymagania
- Dobra dykcja, - umiejętność poprawnego wysławiania się,
- Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu zapewniającym swobodną komunikację,
- Mile widziana znajomość dodatkowych języków obcych.
- Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z dzwoniącym klientem,
- Odporność na stres,
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- Akceptacja wykonywania pracy w różnych godzinach – praca zmianowa wg miesięcznych harmonogramów pracy, również w weekendy, święta i godzinach nocnych (przy zachowaniu zasad: dzień wolny za pracę w niedzielę lub święto, minimum 11-godzinny czas na wypoczynek między kolejnymi dyżurami).
- Wymagana dyspozycyjność umożliwiającą wykonanie 0,75-1 etat.
Niezbędny aktualny status ucznia studenta.
Prosimy o odpwiedzi osoby dyspozycyjne do rozpoczęcia współpracy w trybie natychmiastowym i akceptujące powyższe warunki.
Prezentacja firmy
Klient serwisu
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/06/2013
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Praca dla studenta