#

Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego

Urząd Gminy Jabłonna

Jabłonna, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

OU.2110.12.2016

Ogłoszenie Nr 12/2016

o naborze na wolne stanowisko pracy: naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Wójt Gminy Jabłonna

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – kierownicze w Urzędzie Gminy Jabłonna

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Jabłonna
ul. Modlińska 152
05-110 Jabłonna

Stanowisko pracy:

Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego

Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):

  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie wyższe II stopnia,
  • co najmniej 5-letni staż pracy, w tym min. 1 rok doświadczenia w kierowaniu zespołem pracowniczym,
  • nieposzlakowana opinia,
  • znajomość przepisów prawnych:
  • kodeks postępowania administracyjnego,
  • pakiet ustaw i rozporządzeń z zakresu gospodarki nieruchomościami, zarządzania nieruchomościami, własności lokali, ksiąg wieczystych, geodezji i kartografii, zagospodarowania przestrzennego.
  • ustawa o samorządzie gminnym.
  • znajomość obsługi komputera (środowisko MS Windows),
  • znajomość obsługi urządzeń technicznych wykorzystywanych w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych,
  • umiejętność sprawnego planowania i organizacji pracy, samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • komunikatywność, sumienność, samodzielność.
  • Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywania zadań na stanowisku):
  • staż pracy w administracji samorządowej na stanowisku związanym z geodezją i gospodarką nieruchomościami,
  • doświadczenie zawodowe w dziedzinie zarządzania nieruchomościami,
  • studia wyższe o kierunku geodezja i kartografia, gospodarka nieruchomościami, administracja publiczna, prawo, studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami,
  • umiejętność formułowania wypowiedzi w sposób gwarantujący zrozumienie, zorientowanie na rezultaty pracy, umiejętność radzenia sobie ze stresem,
  • umiejętność obsługi programu obiegu korespondencji DocuSafe, Systemu Informacji Prawnej LEX.

 

Zadania wykonywane na stanowisku:

Naczelnik Wydziału prowadzi należące do kompetencji Gminy sprawy z zakresu prawa geodezyjnego, kartograficznego, gospodarki i zarządzania nieruchomościami Gminy oraz zagospodarowania przestrzennego wynikające z zakresu działania Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego określone w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Jabłonna.

W szczególności realizuje zadania dotyczące:

  • nabywania nieruchomości pod realizację inwestycji,
  • naliczania opłat adiacenckich,
  • naliczania i aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste gruntów,
  • przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
  • prowadzenia spraw związanych z odwołaniami do samorządowego kolegium od w/w decyzji,
  • prowadzenia postępowań odszkodowawczych za grunty przejęte pod drogi,
  • nadzór nad prowadzeniem spraw z zakresu zagospodarowania przestrzennego,
  • przyjmowania interesantów w sprawach indywidualnych, skarg i wniosków dotyczących zakresu działania Wydziału.

 

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Praca administracyjno-biurowa. Stanowisko wyposażone w komputer oraz urządzenia biurowe. Praca jednozmianowa w wymiarze pełnego etatu wykonywana w siedzibie urzędu. W budynku brak wind umożliwiających przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu sierpniu 2016 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

 

Wymagania

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy,
  • podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
  • podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • podpisane odręcznie oświadczenie o znajomości obsługi komputera,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia),
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  • podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych. (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

 

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w terminie do dnia 19 października 2016 roku osobiście lub pocztą na adres:

Urząd Gminy Jabłonna

Biuro Obsługi Interesanta – Kancelaria Ogólna (pokój nr 1)

ul. Modlińska 152, 05-110 Jabłonna

z dopiskiem na kopercie: „NACZELNIK WYDZIAŁU GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 19 października 2016 roku. Aplikacje bez podpisanej odręcznie klauzuli dotyczącej wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji, zostaną bez rozpatrzenia zwrócone adresatom.

Inne informacje:

w przypadku, gdy zatrudnienie w Urzędzie Gminy Jabłonna jest pierwszą pracą na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządowych, pracownika obowiązuje odbycie służby przygotowawczej,

wysokość wynagrodzenia na oferowanym stanowisku jest określona w Regulaminie wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Jabłonna,

wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

Informacja o wynikach naboru umieszczona zostanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy Jabłonna.

 

Jabłonna, dnia 28 września 2016 r.

Prezentacja firmy

Urząd Gminy Jabłonna, powiat legionowski.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena, Praca Administracja Publiczna

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi