Młodszy Specjalista w dz. rozwoju kategorii
Warszawa Młodszy Specjalista w dz. rozwoju kategorii
Warszawa
NR REF.: 1127366
Dla naszego Klienta, wiodącej marki z branży FMCG zlokalizowanej w centrum Warszawy, poszukujemy osób zainteresowanych zdobyciem doświadczenia w dziale rozwoju kategorii na stanowisku Młodszego Specjalisty.
Dział rozwoju kategorii ma na celu tworzenie inicjatyw związanych ze wsparciem wzrostu danej kategorii (produktu). W codziennej pracy łączy działania w obszarze Category Management (dobieranie i optymalizacja rozwiązań asortymentowych, zarządzanie wizualną stroną kategorii w sklepie) oraz Customer Marketing (strategie i inicjatywy promocyjne oraz markowe).
Do Twoich zadań będzie należało m. in.: wsparcie Channel Activation Managera w zakresie prowadzonych projektów poprzez weryfikację poprawności danych produktowych, klienckich i rynkowych; analiza działań promocyjnych klientów, monitoring rynku; sporządzanie analiz i prezentacji na potrzeby działu oraz spotkania z klientami; wsparcie w przygotowaniu rozwiązań i ofert promocyjnych.
Żeby osiągnąć sukces potrzebujesz dużej dawki motywacji do rozwoju w tym obszarze, bardzo dobrej znajomości Excela i PowerPoint, chęci do pracy z danymi oraz dobrej znajomości języka angielskiego.
Nasz Klient oferuje Ci możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w organizacji o wysokiej kulturze oraz pozycji na rynku, stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie.
Jeżeli oferta wydaje Ci się interesująca – aplikuj!
Warszawa
NR REF.: 1127366
Dla naszego Klienta, wiodącej marki z branży FMCG zlokalizowanej w centrum Warszawy, poszukujemy osób zainteresowanych zdobyciem doświadczenia w dziale rozwoju kategorii na stanowisku Młodszego Specjalisty.
Dział rozwoju kategorii ma na celu tworzenie inicjatyw związanych ze wsparciem wzrostu danej kategorii (produktu). W codziennej pracy łączy działania w obszarze Category Management (dobieranie i optymalizacja rozwiązań asortymentowych, zarządzanie wizualną stroną kategorii w sklepie) oraz Customer Marketing (strategie i inicjatywy promocyjne oraz markowe).
Do Twoich zadań będzie należało m. in.: wsparcie Channel Activation Managera w zakresie prowadzonych projektów poprzez weryfikację poprawności danych produktowych, klienckich i rynkowych; analiza działań promocyjnych klientów, monitoring rynku; sporządzanie analiz i prezentacji na potrzeby działu oraz spotkania z klientami; wsparcie w przygotowaniu rozwiązań i ofert promocyjnych.
Żeby osiągnąć sukces potrzebujesz dużej dawki motywacji do rozwoju w tym obszarze, bardzo dobrej znajomości Excela i PowerPoint, chęci do pracy z danymi oraz dobrej znajomości języka angielskiego.
Nasz Klient oferuje Ci możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w organizacji o wysokiej kulturze oraz pozycji na rynku, stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie.
Jeżeli oferta wydaje Ci się interesująca – aplikuj!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.