Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Centrum Restrukturyzacji i Windykacji/Biuro Monitoringu, Restrukturyzacji i Windykacji/Zespół Windykacji Telefonicznej/Sekcja Windykacji Telefonicznej
Nr ref.: CEN/AS/20/2019
Oczekujemy od Ciebie:
doświadczenia zawodowego w obszarze bezpośredniej lub telefonicznej obsługi klienta
mile widziana wiedza w obszarze windykacji należności oraz znajomość technik negocjacyjnych
dobrej znajomości MS Office, w szczególności MS Excel
umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i szybkiego podejmowania decyzji
umiejętności pracy w zespole, pod presją czasu oraz odporności emocjonalnej
min. średniego wykształcenia
gotowości do pracy w systemie dwuzmianowym
mile widziana znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym
Mamy dla Ciebie ofertę pracy, która polega na:
zapewnieniu efektywnej windykacji wierzytelności klientów trudnych z wykorzystaniem telefonicznych i innych narzędzi porozumiewania się na odległość oraz identyfikowaniu ryzyka wystąpienia opóźnień w spłacie tych należności
telefoniczne odzyskiwanie wierzytelności, w tym: ocena aktualnej i prognozowanej sytuacji ekonomiczno-finansowej lub majątkowej dłużnika, prowadzenie negocjacji z dłużnikami i osobami odpowiedzialnymi za spłatę zobowiązania, analiza i ocena wniosków o zawarcie ugody, monitorowanie realizacji warunków zawartych porozumień i ugód
współpracy z innymi komórkami i jednostkami Banku oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie odzyskiwania należności Banku
aktywnym proponowaniu i wdrażaniu zmian procesowych
rozpatrywaniu skarg, wniosków i reklamacji dotyczących zarządzanych wierzytelności trudnych
realizowaniu obowiązków sprawozdawczych na potrzeby zespołu
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?