Opis stanowiska pracy
W związku z dynamicznym rozwojem, firma Contact Center sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Główne zadania:
- Bieżąca konfiguracja stacji roboczych.
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów Call Center
- Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem.
- Rozwiązywanie problemów z siecią LAN oraz telefoniczną.
- Instalacja nowych stanowisk pracy.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- Wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami
- Ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się organizacji
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie
- Dobra znajomość administracji Microsoft Windows XP,7, 8.
- Mile widziana znajomość administracji serwerami na platformie Microsoft Windows (Active Directory, DHCP, DNS).
- Mile widziana znajomość systemu Linux (podstawy)
- Znajomość zagadnień sieciowych oraz technologii VoIP.
- Samodzielność i zaangażowanie wykonywane zadania.
- Komunikatywność, odporność na stres, umiejętność rozwiązywania problemów.
- Znajomość języka angielskie w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej oraz korespondencji mailowej.
Prezentacja firmy
Od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, ...
Od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/01/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Wynagrodzenie
- 2 500PLN - 3 000PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Hardware / Information Systems