Młodszy Specjalista ds Rozpatrywania Reklamacji
Gdańsk Młodszy Specjalista ds Rozpatrywania Reklamacji
Gdańsk
NR REF.: 1087168
Dla naszego Klienta, firmy z branży lotniczej poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Rozpatrywania Reklamacji.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zebranie oraz organizację dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania prawnego w przypadku opóźnień, odwołania lotów lub też w przypadku nadmiernej liczby wykupionych biletów w stosunku do miejsc dostępnych w samolocie. Ponadto zakres obowiązków obejmuje przygotowanie streszczeń i organizację materiałów niezbędnych do późniejszego przeglądu sprawy. Osoba będzie miała wgląd do bazy roszczeń, a przede wszystkim zajmie się obsługą telefoniczną poszkodowanych pasażerów oraz kontaktem z liniami lotniczymi.
Zważywszy na obsługę Klientów obcojęzycznych wymagamy zaawansowanej znajomości języka angielskiego. Ponadto oczekujemy od Kandydatów wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz wielozadaniowości. Poszukujemy osób, które cechują pozytywne nastawienie, empatia oraz profesjonalizm. Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta.
Oferujemy stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością rozwoju w międzynarodowym, młodym i ambitnym środowisku. Ponadto Kandydaci będą mieli możliwość skorzystania z darmowych zajęć z języka angielskiego, niemieckiego oraz polskiego. Prócz wynagrodzenia Klient oferuje pakiet benefitów pozapłacowych.
Gdańsk
NR REF.: 1087168
Dla naszego Klienta, firmy z branży lotniczej poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Rozpatrywania Reklamacji.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zebranie oraz organizację dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania prawnego w przypadku opóźnień, odwołania lotów lub też w przypadku nadmiernej liczby wykupionych biletów w stosunku do miejsc dostępnych w samolocie. Ponadto zakres obowiązków obejmuje przygotowanie streszczeń i organizację materiałów niezbędnych do późniejszego przeglądu sprawy. Osoba będzie miała wgląd do bazy roszczeń, a przede wszystkim zajmie się obsługą telefoniczną poszkodowanych pasażerów oraz kontaktem z liniami lotniczymi.
Zważywszy na obsługę Klientów obcojęzycznych wymagamy zaawansowanej znajomości języka angielskiego. Ponadto oczekujemy od Kandydatów wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz wielozadaniowości. Poszukujemy osób, które cechują pozytywne nastawienie, empatia oraz profesjonalizm. Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta.
Oferujemy stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością rozwoju w międzynarodowym, młodym i ambitnym środowisku. Ponadto Kandydaci będą mieli możliwość skorzystania z darmowych zajęć z języka angielskiego, niemieckiego oraz polskiego. Prócz wynagrodzenia Klient oferuje pakiet benefitów pozapłacowych.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.