Młodszy Specjalista ds. Rozpatrywania Reklamacji z Językiem Holenderskim
Warszawa Młodszy Specjalista ds. Rozpatrywania Reklamacji z Językiem Holenderskim
Warszawa
NR REF.: 1085159
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży SSC/BPOposzukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko Młodszego Specjalisty z Językiem Holenderskim w Zespole Rozpatrywania Reklamacji.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozpatrywanie skarg oraz odpowiadanie na wszelkie zapytania Klientów Holenderskichpoprzez różne kanały, przede wszystkim jednak drogą mailową. Młodszy Specjalista ds. Rozpatrywania Reklamacji zajmie się również identyfikacją przyczyn i poszukiwaniem rozwiązań pojawiających się problemów. Praca na tym stanowisku opiera się na ścisłej współpracy z innymi zespołami.
Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy oraz obsługę Klienta zagranicznego wymagamy znajomości języka holenderskiego oraz angielskiego na poziomach minimum, odpowiednio B2 oraz B1. Dodatkowo oczekujemy bardzo dobrej znajomości programu MS Office, przede wszystkim Word i Excel. Doświadczenie w obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem. Poszukujemy Kandydatów, którym nie obca wielozadaniowość, są elastyczni, komunikatywni i głodni rozwoju. Do aplikowania zachęcamy przede wszystkim osoby, które wiążą rozwój swojej kariery zawodowej z obszarem finansów i rachunkowości.
Oferujemy stałą pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością współpracy dla globalnych Klientów, w oparciu o metodologię Lean Six Sigmaoraz pakiet szkoleń na początek zatrudnienia w ramach programu wdrożeniowego. Ponadto Klient zapewnia możliwość zaangażowania się w różnego rodzaju inicjatywy firmowe, zarówno kulturalne czy sportowe jak i CSR. Prócz atrakcyjnego wynagrodzenia zapewniamy również pakiet benefitów pozapłacowych.
Warszawa
NR REF.: 1085159
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży SSC/BPOposzukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko Młodszego Specjalisty z Językiem Holenderskim w Zespole Rozpatrywania Reklamacji.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozpatrywanie skarg oraz odpowiadanie na wszelkie zapytania Klientów Holenderskichpoprzez różne kanały, przede wszystkim jednak drogą mailową. Młodszy Specjalista ds. Rozpatrywania Reklamacji zajmie się również identyfikacją przyczyn i poszukiwaniem rozwiązań pojawiających się problemów. Praca na tym stanowisku opiera się na ścisłej współpracy z innymi zespołami.
Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy oraz obsługę Klienta zagranicznego wymagamy znajomości języka holenderskiego oraz angielskiego na poziomach minimum, odpowiednio B2 oraz B1. Dodatkowo oczekujemy bardzo dobrej znajomości programu MS Office, przede wszystkim Word i Excel. Doświadczenie w obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem. Poszukujemy Kandydatów, którym nie obca wielozadaniowość, są elastyczni, komunikatywni i głodni rozwoju. Do aplikowania zachęcamy przede wszystkim osoby, które wiążą rozwój swojej kariery zawodowej z obszarem finansów i rachunkowości.
Oferujemy stałą pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością współpracy dla globalnych Klientów, w oparciu o metodologię Lean Six Sigmaoraz pakiet szkoleń na początek zatrudnienia w ramach programu wdrożeniowego. Ponadto Klient zapewnia możliwość zaangażowania się w różnego rodzaju inicjatywy firmowe, zarówno kulturalne czy sportowe jak i CSR. Prócz atrakcyjnego wynagrodzenia zapewniamy również pakiet benefitów pozapłacowych.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.