Obowiązki:
• Budowanie trwałych i dobrych relacji z pracownikami operacyjnymi Klienta
• Bieżąca obsługa klienta zgodnie z przyjętymi standardami firmy
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
• Rozwiązywanie problemów klientów zgłaszanych telefonicznie oraz mailowo.
• Ustalanie podziału pracy wg priorytetów zleceń, zapewniające racjonalne wykorzystanie czasu pracy
• Sprawowanie bieżącego i stałego nadzoru oraz kontroli nad realizacja zadań operacyjnych
• Organizowanie prawidłowego i terminowego sporządzania raportów dla klientów oraz przełożonych
• Przestrzeganie zasad BHP w magazynie
• Ścisła współpraca z wszystkimi działami operacji
• Inne zadania zlecone przez przełożonych
Oczekiwania:
• Wykształcenie min. Średnie.
• Gotowość do pracy w systemie 2-zmianowym (6-14,14-22).
• Chęci do pracy.
Oferujemy:
• Wynagrodzenie 15 brutto/h.
• Opiekę Koordynatora projektu.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne r... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.