#

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Recticel Sp.z o.o.

Poznań, Niepruszewo, wielkopolskie

Recticel is an international industrial group specialising in the transformation of polyurethane into innovative products and solutions which contribute to our daily comfort. It develops, produces and commercialises these solutions to offer an extensive range of value-adding industrial and domestic applications through four distinct business lines: Flexible Foams, Bedding, Insulation and Automotive.

Recticel is active in 28 countries and has a workforce of about 7,900 worldwide (including joint ventures). Its combined sales turnover reached EUR 1,460 billion in 2017. Recticel is listed on Nyse-Euronext stock exchange. To learn more: visit www.recticel.com
Dla naszej dywizji Bedding w Polsce (Łódź) poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Twoja rola:

W Polsce Recticel działa w ramach linii biznesowej Bedding i Insulation. W Niepruszewie (ok. Poznania) firma prowadzi Biuro Sprzedaży materiałów termoizolacyjnych.

Jako Młodszy specjalista ds. obsługi klienta dołączysz do zespołu składającego się z Inżynierów Sprzedaży, Doradcy Techniczno-Inwestycyjnego oraz Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta.

Będziesz odpowiedzialny za utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów poprzez wsparcie administracyjne oraz handlowe, zgodnie ze standardami jakości, polityką oraz procedurami obowiązującymi w firmie.

Twoje zadania:

  • Kompleksowa obsługa zamówień
  • Organizacja transportu i logistyki zgodnie z zamówieniami
  • Wsparcie Inżynierów Sprzedaży oraz Inżyniera Technicznego w przygotowywaniu wizyt terenowych
  • Rejestrowanie informacji dotyczących Klientów oraz zamówień.
  • Zarządzanie bazą danych w systemie CRM
  • Obsługa Klienta w zakresie reklamacji, rozwiązywanie bieżących problemów
  • Przygotowywanie i administrowanie dokumentacją związaną z codzienną pracą, raportowanie
  • Utrzymywanie dobrych relacji między Klientami i Działem sprzedaży

Twoje kompetencje:

  • Mile widziane wykształcenie wyższe; kierunki ekonomiczne/administracja/logistyka bądź pokrewne
  • Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta
  • Znajomość zagadnień związanych z obsługą klienta
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) , mile widziane doświadczenie w pracy w systemie SAP
  • Dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • Wysoki poziom orientacji na Klienta

Co oferujemy:

  • Oferujemy Ci ciekawą i ambitną pracę w rozwijającej się dynamicznie firmie międzynarodowej, będącej liderem w swojej branży
  • Odnajdziesz u nas przyjazną atmosferę, wsparcie kolegów, ale także dużo wyzwań i dynamicznej pracy
  • Zapewnimy Ci ciekawy pakiet socjalny obejmujący trzynastą pensję, opiekę medyczną, kartę sportową dla aktywnych i inne
Zainteresowaliśmy Cię?
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi