#

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Alior Bank S.A.

Kraków, małopolskie

Alior Bank S.A.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Alior Bank S.A.
Jeżeli jesteś osobą, która:
  • jest nastawiona na realizację celów oraz współpracę w zespole,
  • potrafi budować relacje z Klientem,
  • posiada min. średnie wykształcenie,
  • w praktyce obsługuje aplikacje MS Office.

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
  • obsłudze informacyjnej i operacyjnej Klientów Banku w zakresie produktów i usług T-Mobile Usługi Bankowe,
  • obsłudze połączeń przychodzących m.in. w Wirtualnym Oddziale Banku,
  • sprzedaży produktów bankowych i analizie kredytowej.

Wybranym osobom oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat lub część etatu,
  • wynagrodzenie zorientowane na realizację zadań - gwarantowane podstawowe wynagrodzenie plus prowizja od każdego sprzedanego produktu,
  • dodatkowy bonus pieniężny za ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe,
  • szkolenie przygotowujące do pracy w Banku, za które to my wypłacamy Ci wynagrodzenie,
  • spotkania integracyjne oraz konkursy sprzedażowe z nagrodami,
  • prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport,
  • szerokie możliwości rozwoju w strukturach Banku – m.in. awans na stanowisko Specjalisty, Eksperta ds. Obsługi Klienta.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Alior Bank S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi