Opis stanowiska:
- Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail, telefonicznie oraz programu TeamViewer
- Współpraca z Działem IT w zakresie bieżących zapytań oraz zleceń Klientów
- Współpraca z zespołami projektowymi i zewnętrznymi zespołami (w ramach grupy)
- Wsparcie w innych zadaniach realizowanych przez Dział Obsługi Klienta
- Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Wymagania:
- Minimum 1 rok doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
- Biegła znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
- Umiejętność określania priorytetów oraz pracy pod presją czasu
- Samodzielność i dokładność w działaniu
- Wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- Zainteresowania branżą IT – łatwość w poruszaniu się w tematach nowych technologii
- Czynne prawo jazdy kat. B
Z naszej strony oferujemy:
- Umowę o pracę
- Udział w innowacyjnym i rozbudowanym projekcie IT skierowanym do Klientów branży farmaceutycznej
- Współtworzenie sukcesu polskiej, dynamicznie rozwijającej się firmy
- Wyjazdy integracyjne
- Miejsce parkingowe
Zapraszamy do galaktyki Grupy FarmaProm na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Dodatkowe benefity:
Multisport
Opieka medyczna
Urlop urodzinowy
Nowe Technologie
System motywacyjny
Wyjazdy integracyjne
Świeżo mielona kawa
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje.