HRO Personnel Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Wsparcie administracyjno - biurowe działu kadr i płac;
- Prowadzenie akt pracowniczych oraz obsługa kadrowa pracowników;
- Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym;
- Podstawowa obsługa płacowa;
- Pogłębianie swojej wiedzy z zakresu prawa pracy;
- Archiwizacja dokumentów.
Wymagamy:
- Minimum pół roku doświadczenia w Dziale Kadr i Płac;
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office;
- Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy;
- Sumienność, zaangażowanie;
- Umiejętność planowania pracy własnej.
Oferujemy:
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17;
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Prace w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".