Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zakres obowiązków:
- rekrutacja pracowników zgodnie z potrzebami i wytycznymi klienta,
- aktywne poszukiwanie kandydatów oraz nawiązywanie kontaktu,
- przygotowywanie rekomendacji kandydatów oraz kontakt z firmą oferującą pracę,
- wsparcie procesu zatrudniania oraz dbałość o prawidłową dokumentację.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy w Agencji Zatrudnienia - mile widziane,
- doświadczenie w przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych,
- umiejętność obsługi programów pakietu MS Office,
- umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych,
- wysoka kultura osobista oraz komunikatywność,
- inicjatywa i nieszablonowe podejście.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- pracę w centrum miasta w nowoczesnym biurze,
- umowę o pracę,
- możliwość rozwoju i swobodę działania,
- atrakcyjne wynagrodzenie plus premie,
- bogaty pakiet dodatkowych benefitów pracowniczych.
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy: rekrutacja@hrsigma.pl w tytule wpisując nazwę stanowiska! Zgłoszenia bez załączonego pliku CV nie będą przez nas rozpatrywane.
Klauzula RODO:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."