Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Poszukujemy pracowników do działu Obsługi klienta, na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
- telefoniczną obsługę Klienta w celu rozpatrywania zgłaszanych przez Klientów problemów technicznych (telefon/Internet)
- doradztwo z zakresu usług multimedialnych
Od Kandydatów oczekujemy:
• dyspozycyjności pełnej, również w godzinach popołudniowych, weekendy oraz Święta • znajomości budowy, obsługi komputera oraz działania sieci Internet • dobrej dykcji, łatwości formułowania wypowiedzi • wykształcenia minimum średniego z maturą • doświadczenie zawodowe nie jest wymagane • mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie w centrum Krakowa w oparciu o umowę o pracę • stawkę godzinową 13 zł brutto + premie • praca w systemie zmianowym (możliwość pracy na 3/4 etatu z dopełnieniem do pełnego etatu) • trzytygodniowe płatne szkolenie przed przystąpieniem do pracy • dodatkowe szkolenia podnoszące kwalifikacje • możliwość skorzystania z kart sportowo-rekreacyjnych, ubezpieczeń grupowych oraz benefitów naszych partnerów
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?