Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało m.in.:
•pozyskiwanie oraz aktywna obsługa partnerów biznesowych w kraju i za granicą
•udzielanie informacji na temat oferowanych produktów i rozwiązań
•prowadzenie prezentacji handlowo-produktowych
•przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków umów
•współpraca z działem marketingowym i technicznym przy realizacji poszczególnych zadań
•aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych
•planowanie działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie
Od kandydatów oczekujemy:
•wykształcenia na poziomie licencjatu, studiów wyższych (ewentualnie ostatnich lat studiów)
•min 1 rok doświadczenia w sprzedaży B2B (branża IT mile widziana)
•znajomości j. angielskiego (min. na poziomie komunikatywnym)
•znajomości podstawowych zagadnień z dziedziny informatyki
•sumienności, punktualności, dobrej organizacji pracy
•komunikatywności i doświadczenia we współpracy z klientami
•pozytywnego usposobienia i umiejętności pracy w zespole
•motowycji do realizacji zadań i osiągania założonych celów
UWAGA:
Prosimy o podanie wysokości oczekiwanego wynagrodzenia oraz informacji od kiedy możliwe jest podjęcie pracy.
CONNECT DISTRIBUTION Sp. z o.o. to wyspecjalizowany dystrybutor oprogram... Rozwiń
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” / Wysyłając CV na adres mailowy praca@connectdistribution.pl wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przez CONNECT DISTRIBUTION Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych prz... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.