Opis stanowiska pracy
Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:
- Sprzedaż produktów SEM/SEO/Web Analytics/Digital Advertising
- Realizacja założonych celów sprzedażowych
- Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami
- Śledzenie nowości w branży, obserwowanie trendów
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój zawodowy
- Możliwość zdobycia unikalnej wiedzy z zakresu marketingu online
- Szkolenia oraz stabilność zatrudnienia
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole
- Atrakcyjne, dwuskładnikowe wynagrodzenie uzależnione od indywidualnych wyników (stała pensja + prowizja)
Wymagania
- Minimum trzyletnie doświadczenie w sprzedaży B2B
- Doświadczenie w sprzedaży produktów SEM/SEO
- Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania długofalowych relacji
- Umiejętność przygotowywania ofert i prezentacji
- Zaangażowanie, dokładność i kreatywność
- Samodzielność w powierzonych obowiązkach
- Znajomość Internetu i zasad jego funkcjonowania
Prezentacja firmy
Agencja Marketing Online działa na rynku od roku 2001 i zajmuje się skut...
Agencja Marketing Online działa na rynku od roku 2001 i zajmuje się skuteczną reklamą w Internecie oraz analityką internetową. Jesteśmy partnerem Premier Google Ads i Google Analytics, nominowanym w konkursie Premier Partners Awards, członkiem IAB Polska oraz zwycięzcą MIXX Awards w kategorii wyszukiwarki.
Wyróżnia nas wysoka efektywność prowadzonych kampanii i dzielenie się wiedzą z klientami podczas organizowanych szkoleń. Zaufali nam: Allianz Direct, Benefit Systems, BGŻ, Cyfrowy Polsat, RaiffeisenPolbank, Grupa Pracuj, Infor, Marquard Media, Siemens, Skandia, SKOK Ubezpieczenia, UNICEF i inni.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/12/2014
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Internet / e-commerce