Obowiązki:
- współpraca i koordynowanie prac zewnętrznych copywriterów
- przygotowywanie wartościowych treści poradnikowych, publikacji prasowych, artykułów sponsorowanych, wpisów na blogi
- research i współpraca z blogami/portalami
Wymagamy:
- komunikatywności i umiejętności analitycznych
- kreatywności, swobody w poruszaniu się w różnej tematyce
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym lub wyższym
- świetnej organizacji pracy, samodzielności i terminowości
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku lub ukończenie studiów kierunkowych (lingwistyka, literatura, dziennikarstwo, komunikacja)
Zapewniamy:
- motywacyjny system wynagrodzenia
- szkolenia wewnętrzne
- miłą atmosferę
Istnieje możliwość pogodzenia pracy ze studiami oraz pracy w niepełnym wymiarze czasu.
Jak aplikować?:
- wyślij CV
- w treści e-maila opisz swoją osobę w kilku zdaniach
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją interaktywną specjalizującą... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.