Opis stanowiska pracy
Obowiązki:
- bieżąca obsługa klientów i ich zamówień
- rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej
Wymagania
Bardzo dobra znajomość obsługi komputerów
Wysokie zdolności organizacyjne
Wysoki poziom kultury osobistej
Odpowiedzialność i zaangażowanie
Rzetelność, uczciwość, sumienność
Prezentacja firmy
Od 2004 roku zajmujemy się obsługą firm w zakresie automatyzacja ...
Od 2004 roku zajmujemy się obsługą firm w zakresie automatyzacja procesów zachodzących w ich otoczeniu.
Od początku oferujemy innowacyjne rozwiązania, które kompleksowo wspierają firmy we wszystkich obszarach ich działalności. Dostarczamy gotowe modele funkcjonowania sprzedaży hurtowej, detalicznej oraz obsługi gospodarki magazynowej. Naszym priorytetem są systemy typu B2B.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/12/2014
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat