#

MENEDŻER REGIONALNY (Agencja Pracy)

LeasingTeam Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało:

  • Zarządzanie portfelem projektów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami,
  • Zarządzanie podległym zespołem w oddziale w celu zapewnienia wysokiej jakości Obsługi Klienta, zgodnej z przyjętymi standardami,
  • Monitorowanie wyników zespołu i efektów realizowanych zadań,
  • Analiza wskaźników rentowności poszczególnych projektów,
  • Inicjowanie zmian wpływających na zwiększenie efektywności procesów w podległym obszarze,
  • Realizowanie założonych celów biznesowych.

 

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w Agencji Pracy,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i menadżerskie(motywowanie pracowników),
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień z obszaru prawa pracy oraz znajomość Ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych,
  • Nastawienie na osiąganie założonych celów,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Prawo jazdy kategorii B.

 

Oferujemy:

  • Pracę na samodzielnym stanowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty system benefitów,
  • Dostęp do branżowego know-how,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Atmosferę pracy sprzyjającą rozwojowi zawodowemu.

Prezentacja firmy

Firma o ugruntowanej pozycji na rynku.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/09/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi