Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 2 lata
Wykształcenie: Średnie zawodowe
Branża: Praca Kadra zarządzająca, Praca IT - ERP, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Obsługa klienta
Intendi to dynamicznie rozwijająca się firma doradztwa personalnego, oferująca kompleksowe usługi z zakresu human resources dla biznesu, tj. konsulting HR, szkolenia, coaching, a także rekrutację i badanie potencjału. Naszym Klientem jest duża renomowana, innowacyjna firma produkcyjna o wieloletniej tradycji na rynku i pozycji lidera w swojej branży, prowadząca od kilku lat intensywną ekspansję na rynki eksportowe Europy Zachodniej. Dla naszego Klienta poszukujemy kompetentnej i doświadczonej osoby na stanowisko:
Menedżer działu obsługi Klienta
nr ref. 14/GLIW/2017, miejsce pracy: Gliwice
W zakresie odpowiedzialności zatrudnionej osoby będzie leżało zarządzanie działem i procesami obsługi procesów sprzedażowych u istniejących Klientów i wdrażaniu do obsługi nowych.
Z kolei do kluczowych zadań dla stanowiska należą:
- opracowywanie, doskonalenie i skuteczne wdrażanie procedur pracy, w tym także systemowych we współpracy z innymi działami
- przydzielenie zadań pracownikom oraz bieżące monitorowanie poziomu realizacji wskaźników, ewentualne wprowadzanie działań korygujących
- koordynacja współpracy podległych pracowników z działem sprzedaży aktywnej (Export Managerami) w celu generowania określonego w planie sprzedaży poziomu marży
- nadzór nad poprawnością wyceny i procesowania zleceń przez podległy zespół
- wspieranie pracowników w zakresie postępowania reklamacyjnego oraz podejmowanie decyzji w procesach reklamacyjnych
- a także wspieranie pracowników w sytuacjach trudnych i niestandardowych w relacjachz Klientami.
Od zatrudnionej osoby nasz Klient oczekuje:
- doświadczenia w pracy na systemach klasy ERP,
- doskonałej znajomości technik budowania relacji z klientem,
- znajomości technik negocjacji i windykacji,
- doświadczenia w doborze i rozwijaniu pracowników, zgodnie z potrzebami firmy i indywidualnymi predyspozycjami poszczególnych osób, stawiania ambitnych zadań oraz osiągania rezultatów poprzez umiejętne motywowanie zespołu,
- umiejętności twórczej i partnerskiej współpracy z Zarządem firmy oraz współpracownikami,
- nastawienia na rezultat, doskonałych zdolności interpersonalnych,
- systematyki w działaniu i orientacji biznesowej,
- elastyczności w działaniu, inicjatywa i aktywne podejście do pracy, umiejętności nieszablonowego rozwiązywania problemów,
- skuteczności w osiąganiu założonych rezultatów,
- umiejętności w zakresie tworzenia oraz implikowania procedur oraz konsekwencji w ich stosowaniu,
- umiejętności pracy pod presją czasu,
- otwartości na zmiany oraz umiejętności pracy w dynamicznym środowisku,
- znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację.
Zatrudnionej osobie nasz Klient oferuje:
- Wynagrodzenie podstawowe na poziomie 10 tyś. - 12 tyś. brutto,
- Umowę o pracę a dla przedsiębiorców umowę o współpracy,
- Ciekawą pracę w firmie produkcyjnej, oferującej swoje produkty na 10 rynkach europejskich, działającej systemowo i w oparciu o metodykę sprzedaży,
- Współpracę z profesjonalnym zespołem marketingu, sprzedaży, customer service,
- Możliwość korzystania z strategicznych i taktycznych narzędzi marketingowych oraz wpływ na ich kształtowanie,
- Profesjonalny system szkoleń i coachingu, w tym opiekę Mentora,
- Atrakcyjny system motywacyjny,
- Ciekawą i kreatywną pracę, bycie częścią nowocześnie zarządzanej i nieprzeciętnej firmy,
- Rozwój zawodowy oraz dynamiczny początek przyszłej kariery,
- Comiesięczne wyjścia integracyjne,
- Upominki od firmy z okazji świąt, urodzin lub innych ważnych wydarzeń,
- Program preferencyjnych zakupów produktów firmowych dla Pracowników.
Zainteresowane osoby zachęcamy do przesyłania swoich aplikacji (CV i list motywacyjny) poprzez przycisk "Aplikuj".