#

Menedżer ds sprzedaży usług pracy tymczasowej

Sanpro Job Service Sp. z o.o.

poznań, wielkopolskie

Opis stanowiska pracy

Sanpro Job Service Sp. z o. o. (GK IMPEL) to ogólnopolska firma zajmująca się kompleksowym outsourcingiem usług pracy tymczasowej.


W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

MENEDŻER DS. SPRZEDAŻY USŁUG PRACY TYMCZASOWEJ

Miasto: Poznań,


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
• rozwój sprzedaży usług pracy tymczasowej oraz realizację wyznaczonych celów sprzedaży
• pozyskiwanie i budowanie relacji biznesowych wśród firm i instytucji
• stałe monitorowanie rynku, pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach
oraz ich potrzebach w zakresie usług pracy tymczasowej
• współtworzenie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Zainteresowanym kandydatom nasza Firma oferuje:
• pełną wyzwań pracę, w dużej i dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
• pakiet szkoleń i program rozwoju zawodowego, w tym coaching
• udział w konkursach (w ramach nagród wyjazdy zagraniczne)
• motywacyjny system premiowania
• narzędzia pracy

Wymagania

Od osób, które zapraszamy do procesu rekrutacji wymagamy posiadania:
• wykształcenia wyższego
• min. 2 - letniego doświadczenia w prowadzeniu negocjacji handlowych w obszarze bussines to bussines, popartego sukcesami
• doświadczenia w sprzedaży usług pracy tymczasowej
• bardzo dobrej orientacji w lokalnym rynku przedsiębiorstw i inwestycji
• umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami
• kreatywności i innowacyjności w poszukiwaniu nowych rozwiązań
• pracowitości i zaangażowania w budowaniu sukcesu sprzedażowego
• szybkości i sprawności działania z nastawieniem na szukanie usprawnień
i optymalizacji w obszarze handlowym
• silnej motywacji do rozwoju własnych kompetencji
• dyspozycyjności i gotowości do odbywania podróży służbowych
• znajomości j. angielskiego w stopniu zaawansowanym (poziom min. C1)
• znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem
• czynnego prawa jazdy kat. B
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego

Prezentacja firmy

Impel HR Service Sp. z o.o. działa na rynku polskim w ramach Grup... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/11/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi