Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
współtworzenie, zarządzanie oraz szkolenie zespołu odpowiedzialnego za obsługę
klientów
rekrutacja i wdrożenie nowych pracowników
prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, negocjacji
organizacja i nadzorowanie pracy zespołu
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, zgodnie z obowiązującymi standardami
Wymagania
doświadczenia w zarządzaniu zespołem lub predyspozycji menedżerskich
rozwiniętych umiejętności sprzedażowych
umiejętności planowania i organizowania pracy własnej i zespołu
samodzielności, operatywności i odpowiedzialności w realizacji zadań
wysokiej motywacji w osiąganiu celów
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
stałą współpracę z dynamicznie rozwijającą się firmą o ugruntowanej pozycji
szkolenia branżowe przygotowujące do pracy i rozwijające kompetencje menedżerskie
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
Wysokie premie uzależnione od wyników zespołu
Prezentacja firmy
Firma Koala zajmuje się od 2001 profesjonalną obsługą klientów biznesow...
Firma Koala zajmuje się od 2001 profesjonalną obsługą klientów biznesowych w zakresie usług płatniczych oraz rozwiązań finansowych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
17/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Finanse, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?