Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Menadżer otwarcia sklepów – Zamość
Miejsce pracy: Zamość
Obowiązki:
- uczestniczenie w projektach otwarcia nowych sklepów/ marketów/ supermarketów głównie na terenie woj. Lubelskiego i ościennych z zastrzeżeniem wyjazdów w inne części kraju
- przygotowanie wyznaczonych w projekcie ekspozycji sklepowych
- wdrożenie obiektu do systemu sprzedaży zgodnie ze standardami marki
- wykonywanie czynności inwentaryzacyjnych i porządkowych
- wykładanie towaru i przygotowywanie do ekspozycji
- skręcanie, składanie: szafek/ regałów/ boksów sklepowych
- wykonywanie innych prac fizycznych
Wymagania:
- warunek konieczny: dyspozycyjność do pracy poza miejscem zamieszkania minimum pięć dni w tygodniu
- wykształcenie minimum średnie
- mile widziane posiadanie ważnej książeczki sanepidu
- mile widziane doświadczenie przy otwieraniu obiektów handlowych
- umiejętność nawiązania dobrego kontaktu i relacji ze współpracownikami i klientami
- mile widziane doświadczenie w handlu, znajomość zasad merchandisingu, faceowania towaru i form ekspozycji
- dokładność, sumienność
- odpowiedzialność, zaangażowanie
Oferujemy:
- pracę w zagranicznej sieci sklepów na terenie Polski – u kontrahenta InterKadra
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (1 mies.), a następnie na umowę o pracę tymczasową podpisywaną z Agencją InterKadra (zatrudnienie na dłuższy okres czasu)
- atrakcyjne warunki finansowe
- organizację dojazdu do pracy
- organizację ewentualnego zakwaterowania
- bezpłatne szkolenie stanowiskowe przygotowujące do podjęcia pracy
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.