Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Menadżer otwarcia sklepów - Warszawa
Obowiązki:
• uczestniczenie w projektach otwarcia nowych sklepów/ marketów/ supermarketów na terenie woj. mazowieckiego z zastrzeżeniem wyjazdów w inne części kraju
• przygotowanie wyznaczonych w projekcie ekspozycji sklepowych
• wdrożenie obiektu do systemu sprzedaży zgodnie ze standardami marki
• wykonywanie czynności inwentaryzacyjnych i porządkowych
• wykładanie towaru i przygotowywanie do ekspozycji
• skręcanie szafek/ regałów/ boksów sklepowych
• wykonywanie czynności fizycznych
Oferujemy:
• pracę w zagranicznej sieci sklepów na terenie Polski – u kontrahenta InterKadra
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową podpisywaną z Agencją InterKadra (zatrudnienie na dłuższy okres czasu)
• atrakcyjne warunki finansowe
• wszystkie narzędzia do pracy
• organizację dojazdu do pracy
• organizacja zakwaterowania
• system pracy w zespole
• bezpłatne szkolenie stanowiskowe przygotowujące do podjęcia pracy
Wymagania:
• warunek konieczny : dyspozycyjność do pracy poza miejscem zamieszkania minimum pięć dni w tygodniu
• wykształcenie minimum średnie
• mile widziane posiadanie ważnej książeczki sanepidu
• mile widziane doświadczenie przy otwieraniu obiektów handlowych
• umiejętność nawiązania dobrego kontaktu i relacji ze współpracownikami i klientami
• mile widziane doświadczenie w handlu, znajomość zasad merchandisingu, faceowania towaru i form ekspozycji
• dokładność, sumienność
• odpowiedzialność, zaangażowanie