poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Menadżer Dworca Wrocław Główny
Zakres czynności:
- bieżące zarządzanie i administrowanie przydzielonym dworcem
- audyt firm sprzątających pod względem zachowania standardów zgodnie z Księgą Standardów Utrzymania Czystości Dworców Kolejowych
- koordynacja i nadzór nad organizowaniem obsługi osób niepełnosprawnych
- organizowanie i nadzór nad bieżącym wykonaniem konserwacji i napraw obiektów dworcowych, usuwaniem uszkodzeń zagrażających życiu i bezpieczeństwu podróżnych
oraz klientów dworców zgodnie z obowiązującymi przepisami - egzekwowanie, aby najemcy prowadzili działalność w lokalu zgodną z wymienioną w umowie najmu
- zgłaszanie usterek technicznych, nieprawidłowości
- utrzymanie przydzielonego dworca w sprawności techniczno-eksploatacyjnej
- nadzór nad bieżącym utrzymaniem porządku i czystości na dworcu oraz terenach przydworcowych, w tym również w obszarze lokali mieszkalnych znajdujących się
w obiektach dworcowych - udział w komisjach odbioru wykonanych napraw, remontów i modernizacji
- bieżące nadzorowanie realizacji umów zawartych z dostawcami mediów, usług komunalnych, dzierżawcami/najemcami i użytkownikami dworca kolejowego w zakresie wywiązywania się
z obowiązków zawartych w umowach - wydawanie lokalu najemcy/eksmisje z lokalu/ przejęcie lokalu/ udostępnienie zamkniętego lokalu potencjalnym najemcom w procesie rekomercjalizacji
- przekazywanie danych niezbędnych do prowadzenia ewidencji budynków, lokali, budowli, gruntów oddanych w użytkowanie, najem / dzierżawę, użyczenie oraz przygotowywanych
do komercyjnego zagospodarowania - bieżąca kontrola i koordynacja ochrony na Dworcu (audyt firm ochraniających dworzec,
w celu zapewnienia optymalnego bezpieczeństwa podróżnych) - bieżąca kontrola realizacji umów najmu / dzierżawy, współpraca z właściwymi funkcjonalnymi komórkami organizacyjnymi w windykacji należności z dworca kolejowego od
ich użytkowników - nadzór nad jakością i terminowością wykonywanych prac utrzymaniowo - remontowych,
nad pracą zewnętrznych firm sprzątających, czyszczących, remontowych i naprawczych - dotrzymywanie terminów przeglądów wymaganych prawem
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami
- znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem, utrzymaniem i administrowaniem nieruchomościami
- znajomość przepisów prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych
- znajomość przepisów o ochronie informacji prawnie chronionych i ochronie danych osobowych
- umiejętność prowadzenia negocjacji
- umiejętność organizacji pracy zespołu, zarządzania zespołem, zarządzania czasem
- wymagana znajomość przepisów BHP i ppoż.
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego i indywidualnie planowaną ścieżkę kariery
- pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
- udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego
z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 76 tys. pracowników - atrakcyjne warunki pracy
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.