Prężnie rozwijająca się firma produkcyjna z branży elektrotechnicznej, lider w segmencie rynku, poszukuje kandydata na stanowisko:
Menadżer ds. obsługi rynku DIY
Pracodawca: ukrytyMiejsce pracy: Białystok
Główne zadania:
- realizowanie planów sprzedażowych,
- pozyskiwanie klientów,
- regularna, osobista opieka nad klientami pozyskanymi,
- raportowanie wyników, samodzielnie prowadzonych zadań na powierzonym regionie,
- merchandising.
Oczekiwania:
- znajomość współpracy z sieciami handlowymi,
- osoba komunikatywna,
- doświadczenie na podobnym stanowisku (priorytetem będą osoby z branży budowlanej i oświetleniowej)
- wykształcenie min. średnie techniczne,
- umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
- praktyka w swobodnym poruszaniu się samochodem,
- dobra obsługa komputera,
- samodzielność, zaangażowanie, konsekwencja i zdecydowanie, umiejętność pracy pod presją, wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- wynagrodzenie – podstawa + % od obrotu,
- możliwość awansu,
- narzędzia służbowe (samochód, telefon, komputer).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.