Dla naszego klienta dużego polskiego dewelopra, inwestora projektów mieszkaniowych i logistycznych poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Menadżer ds. Nadzoru Projektów LogistycznychMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Nadzór i koordynacja projektów inwestycyjnych.
- Weryfikacja i analiza umów, wniosków, deklaracji, zleceń i innych dokumentów projektowych.
- Nadzór nad procesami uzyskiwania niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień itp.
- Weryfikacja dokumentacji i raportów okresowych dla banków.
- Weryfikacja operacji na kontach bankowych oraz dokumentacji na potrzeby zaciągania i spłaty kredytów.
- Nadzór i pomoc w sprawach korporacyjnych - sprawozdawczość, Walne Zgromadzenia, umowy Spółki, zgłoszenia KRS.
- Analiza raportów dotyczących inwestycji i realizacja zaleceń.
- Badanie dokumentów i zdolności finansowej potencjalnych najemców.
- Przygotowywanie raportów oraz danych do raportów, zestawień i opracowań na potrzeby sprawozdawcze Spółki.
- Kontrola kosztowo - przychodowa bieżącej obsługi centrum logistycznego, realizacji założonego budżetu operacyjnego.
- Kontrola realizacji inwestycji zgodnie z budżetem i harmonogramem.
- Weryfikacja i zatwierdzanie poniesionych wydatków, prowizji, opłat i obciążeń kosztowych zgodnie z budżetem.
- Nadzór, wsparcie i kontrola procesu pozyskiwania wymaganych dokumentów.
- Współpraca z Księgowością w zakresie udzielania wyjaśnień, kontroli obiegu dokumentów, pozyskiwania raportów.
- Nadzór procesu rozliczeń, uruchomienie windykacji.
- Wsparcie w działalności operacyjnej centrum logistycznego po etapie inwestycyjnym.
- Optymalizacja procesów biznesowych realizowanych w trakcie realizacji inwestycji.
- Wdrożenie i nadzór nad stosowaniem procedur zgodnie z najwyższymi standardami biznesowymi w zakresie przygotowania inwestycji, budżetowania, kontrolingu inwestycji oraz realizacji inwestycji.
- Nadzór nad przestrzeganiem zasad współpracy i procedur przez wszystkich uczestników projektu.
- Współpraca z pozostałymi uczestnikami projektu (zewn. i wewn.) w zakresie realizacji inwestycji.
Wymagania:
- Minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w samodzielnym prowadzeniu projektów inwestycyjnych.
- Wykształcenie wyższe w zakresie finansów, studia techniczne na kierunku budowlanym lub zarządzania projektami będą dodatkowym atutem.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (dokumentacja w języku angielskim) – warunek konieczny.
- Znajomość Kodeksu Cywilnego w zakresach odnoszących się do robót budowlanych.
- Umiejętność strategicznego myślenia oraz zarządzania projektami inwestycyjnymi.
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizowania i nadzorowania pracy własnej.
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Możliwość stałego rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji.
- Współpracę z doświadczonym zespołem.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.